How can I install more than 4 apps in MI TV 4a pro? मैं अपने एमआई 4ए प्रो पर ऐप्स कैसे डाउनलोड करूं?

Can I install APK on Mi TVक्या मैं एमआई टीवी पर एपीके इंस्टॉल कर सकता हूं



Xiaomi Mi TV बिना Google Play Store या किसी भी ऐप स्टोर के आता है।

     इसका मतलब है कि आप नेटफ्लिक्स, हॉटस्टार या यहां तक कि वीएलसी जैसे ऐप इंस्टॉल नहीं कर पाएंगे, जिससे मजा खराब हो जाता है। ... आप नेटफ्लिक्स, हॉटस्टार या यहां तक कि वीएलसी जैसे ऐप्स इंस्टॉल नहीं कर पाएंगे

    How do I download apps on my mi 4A pro?मैं अपने एमआई 4ए प्रो पर ऐप्स कैसे डाउनलोड करूं?


    This video shows step by step process on how to install third-party apps like YouTube, Netflix, Movie HD and many more.

    How do I install 3rd party apps on Mi Smart TV? मैं Mi स्मार्ट टीवी पर थर्ड पार्टी ऐप्स कैसे इंस्टॉल करूं?

    How To Install Third-Party Apps On Xiaomi Mi TV 4
    1. Download the Apptoide app from here and copy it on a USB pen drive.
    2. Go to Settings, then Security and allow Unknown Sources.
    3. Then plug in the pen drive to your TV.
    4. The moment you plug in the pen drive, a pop window will show up, make sure to press cancel.
    5. यहाँ से Apptoide ऐप डाउनलोड करें और इसे USB पेन ड्राइव पर कॉपी करें।
    सेटिंग्स में जाएं, फिर सुरक्षा और अज्ञात स्रोतों को अनुमति दें।
    फिर पेन ड्राइव को अपने टीवी में प्लग करें।
    जैसे ही आप पेन ड्राइव को प्लग इन करेंगे, एक पॉप विंडो दिखाई देगी, कैंसिल प्रेस करना न भूलें।


    How to install Amazon Prime on Mi TV 4A pro

    How to Install Amazon Prime Videos on your Mi Tv PRO. Follow step by step process. 100%

    How do I get Amazon Prime on my mi TV?

    How to access the Amazon Prime Video app and register your device
    1. Using the supplied remote control, press the HOME or MENU button.
    2. Select Video, Application, My Apps or Apps, depending on your model.
    3. Select the [Prime Video] app. ...
    4. Select [Sign in], as shown in the screenshot below.

    ALSO READ : 



    Post a Comment

    0 Comments